wtorek, 18 października 2016

GARNIER | MOISTURE+ | MASKA KOMPRES COMFORT | NAWILŻENIE I UKOJENIE ...

Hej :)


Obecny weekend miałam spędzić zupełnie inaczej, jednak wyszło tak, że na MeetBeauty nie pojechałam. Przyznam, że nieco jest mi smutno z tego powodu, bo chciałam poznać osobiście te wydarzenie, ale może za rok będzie mi dane tam być jeśli jeszcze będzie kolejna edycja. Swoje miejsce odwołałam w ostatniej chwili, jednak sama też o tym się w tym samym czasie dowiedziałam. Lecz jak to mówią nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, więcej czasu będę mieć dla mojej córci. Kochani piszcie mi jak było na Konferencji MeetBeauty, chętnie poczytam, a teraz zapraszam na wpis pielęgnacyjny.






GARNIER - MOISTURE+ - Maska Kompres COMFORT Nawilżenie i ukojenie



Pojemność: jeden płat maski na całą twarz
Cena: ok. 8,00 zł (do kupienia np. TUTAJ lub w wielu sklepach stacjonarnych)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

INSTAGRAM




SZABLON BY: PANNA VEJJS